Saturday 12 February 2011

cinta dan kasih sayang

salam guys...

cam hangat je entry kali ni kan..?bukannye ape..aku br je lepas bace blog sorang member ni...berkenaan cinta dan kasih sayang...manis, pahit dan jalan yang penuh berliku setiap hari...

actually..ape yg sebenarnye kita cari bila kita bercinta..?atau pun time tgh berkasih syg..? aku tade la pengalaman berchenta sebenarnye...takat buku lali tu adelah...so kat entry ni tade la aku ni judge atau komen ape2..cuma untuk berkongsi penadapat sesama kita...

sebenarnye aku agak tertanya2...adekah budak laki pon rase 'kecewa' yg sama cam dak pempuan bila putus cinta..?sbb setahu aku...dak pempuan yg selalunye makan hati..jiwa..perasaan suma..tp dak laki cool jek..maybe jugak aku pempuan then aku tau kisah hati perasaan dak pempuan je...tp kebanyakan member2 laki aku slalu ckp dgn penuh selamba yg dorang dah clash n nk carik len...

secepat itu ke perasaan dak laki berubah bila dorang dah tak suka sorang dak pempuan ni..?atau pon sejauh tu ke kasih syg yg dorang agung2 kan selama ni..? -cam emo je kan..hehe-

sorry ye kawan2 lelakiku...ini bukan la kritikan...tp hanyalah satu pertanyaan sebagai sorang wanita...ecehh...wanita la sgt kan..?hehe..tp aku sgt suka kawan ngn dak laki sbnrnye sbb dorang mmg betul2 kawan...jarang la ade back stabber cam dak2 pempuan kan..tp tade la suma dak pempuan camtu...cuma kes back stab  byk berlaku...

nway pertanyaan ni hanyalah tinggal pertanyaan je...sbb tade org pon yg nk jawab..so aku tanya sendirik n maybe aku jawab sendirik gak kot...nnt lah kalo aku ade pakwe kang aku tanye la beliau...tp tu tak tau la bila..huhu...sadis gila...cuma aku agak simpati la kan ngn kawan aku sorang ni...beliau sgt baek tp tu la..ish3~sabar la byk2 yek...Allah s.w.t menguji hambaNya yg Die syg...n Die tak uji kita kalau kita tak mampu tanggung...kalau kita redha dgn dugaan dan ujianNya..harapnya bertambah kuat la kasih sayang Die terhadap kita..amin~

2 comments: